Онлайн-форум "Математика - наука для майбутнього"

На виконання наказу департаменту освіти і науки КОДА від 16.07.2020 №136 «Про проведення року математичної освіти у Київській області» 15 грудня 2020 року о 13:00 на платформі «Zoom» відбувся обласний онлайн-форум «Математика – наука для майбутнього».

Вчителі Обухівської територіальної громади долучилися до участі у заході.

/Files/images/onlayn_forum/ман_математика.png /Files/images/onlayn_forum/математика_освiта_майбутн_ого.png

/Files/images/onlayn_forum/майстер_клас.png /Files/images/onlayn_forum/конус.png

Про проведення онлайн-наради

Повідомляємо, що 17.11.2020 листопада 2020 року об 15-00 год. відбулася онлайн-нарада з заступникам відповідальними за викладання математики та інформатики

На розгляд винесено питання:

1. Про якість дистанційного викладання математики.

2. Про тренувальний тур обласного етапу з інформатики.

3. Про проведення Року математичної освіти

4. Про атестацію вчителів, що викладають математику інформатику та можливості підвищення кваліфікації.

Онлайн-нарада відбувалася в GoogleMeet.

/Files/images/онлайн нарада заступники математики.png

Рік математичної освіти

/Files/images/matem.gif

Нормативно-правові документи

Президент України

Указ Президента України №31/2020 “Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні”

Кабінет Міністрів України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 №630-р"Про затвердження плану заходів щодо проведення Року математичної освіти в Україні у 2020/21 навчальному році"

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації

Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 16.07.2020 №136 "Про проведення Року математичної освіти у Київській області"

ЗОРЯНИЙ ОЛІМП 2020

Кращі з кращих зібралися 5 вересня, на міському святі "Зоряний Олімп" біля РЦКіД. Учнів та вчителів вітали міський голова Олександр Левченко та начальник управління освіти Олена Коломієць.

Наша прекрасна молодь, наша гордість та майбутнє міста, громади, країни. Вітаємо Вас з відзнаками та нагородами, отриманими на святі талановитої молоді.

Бажаємо подальших успіхів та відзнак у дорослому житті!!!

/Files/images/118713555_938757276638008_4456702492498165338_o.jpg

/Files/images/118959071_729528814557740_4447129602361709674_o.jpg

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії «Особливості викладання математики, інформатики, фізики та астрономії. Виклики, трансформація, регіональні пріоритети у 2020-2021 н.р.»

/Files/images/изображение_viber_2020-08-26_15-55-16.jpg

/Files/images/итиии.jpg

/Files/images/изображение_viber_2020-08-26_15-55-174.jpg /Files/images/118652647_2792816917485511_3561836557411115959_o.jpg /Files/images/118594124_2792816530818883_5206123708872532154_o.jpg

План проведення

10.30-10.40 Збір та реєстрація учасників наради Мета та завдання наради Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
10.40-10.50 Аналіз діяльності МО за 2019-2020 н.р. Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
10.50-11.30 Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання навчальних предметів в ЗНЗ у 2020-2021 н.р. Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
11.00-11.10
  • математика
  • Указ Президента України №31/2020 “Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні”
Грама Лариса Аркадіївна голова міського методичного об’єднання вчителів математики
11.10-11.20
  • фізика
Гайдаєнко Софія Василівна голова міського методичного об’єднання вчителів фізики
11.20-11.30
  • інформатика
Косюга Тетяна Миколаївна методист методичного кабінету
11.30-11.40 Про підсумки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, міжнародних конкурсів з математики «Кенгуру», фізики «Левеня», інформатики «Бобер» та напрямки роботи з обдарованими дітьми у 2020-2021 навчальному році. Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
11.40-11.50 Огляд літератури та онлайн ресурсів Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
12.00-12.10 Організаці освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Карнаух Олена Володимирівна методист методичного кабінету
11.50-12.00 Підведення підсумків роботи наради, прийняття методичних рекомендацій Учасники наради

З метою якісної організації навчально-виховного процесу у 2020/2021 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах міста та розвитку природничо-математичних дисциплін рекомендуємо:

1. На засіданнях шкільних методичних об’єднань учителів природничо-математичних дисциплін та інформатики розглянути і обговорити:

1.1 Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та КОІПОПК щодо викладання математики, інформатики, фізики та астрономії в загальноосвітніх навчальних закладах у 2020/ 2021 навчальному році.

1.2 Особливості викладання математики, інформатики, фізики та астрономії в умовах дистанційного навчання старших класах загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня з урахуванням профілізації навчального закладу.

Керівники міських методичних об’єднань вчителів

серпень 2020 року

2. Підготувати і подати інформацію про освітній рівень, кількісний і якісний склад вчителів міста, які викладають природничо-математичні дисципліни та інформатику.

Керівники шкільних методичних обьеднань

до 15 жовтня 2020 року

3. Розробити орієнтовні завдання для дистанційного навчання та підготовки учнів для участі у олімпіадах.

Голови міських творчих спілок вчителів

листопад 2020 року

5. Активізувати популяризацію математичних та фізичних знань серед учнівської молоді, а також приділити особливу увагу роботі з обдарованими учнями.

Керівники районних (міських) методичних об’єднань вчителів

вересень-грудень 2020 року

6. Надати науково-методичну допомогу вчителям природничо-математичного циклу, інформатики у підготовці дидактичних матеріалів, навчальних програм факультативів та курсів за вибором, електронних посібників навчального призначення з математики, фізики, астрономії та інформатики для розгляду науково-методичною радою КОІПОПК.

Методист ММК,

керівники міських методичних об’єднань вчителів

протягом 2020 року

7. Скласти плани проведення Року математичної освіти у ЗЗСО та взяти участь у обласних та всеукраїнських заходах .

Усі учасники ММО

вересень-жовтень 2020 року

Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності


Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування єінтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.Органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією знайперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Я. А. Коменський акцентував увагу на необхідності "завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним". Необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу великий дидакт пояснював таким чином: "Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках".Інтеграція здатна вирішити чисельні проблеми освітянської системи.

Відповідно до плану методичного тижня педагогічної майстерності, сьогодні, 20 лютого, відбулась презентація творчої групи вчителів Академічного ліцею №1 ім.А.С.Малишка
"Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності" .
Були представлені можливості використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури, інтеграція інформатики і трудового навчання , а також використання ПЗ та можливостей інформатики на уроках математики.Розглянуто перспективи інтеграції інформатики із іншими навчальними предметами, особливості організації уроків, та ін.
Роботу групи представляли:Шевченко А.В., Карась О.Г. - вчителі математики та інформатики, Крук В.І., Стременко О.А.- вчителі української мови та літератури, Спіленко О.К.- учитель трудового навчання.
Були розглянуті питання:
  • Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів.Шевченко А.В.;
  • Формування цілісного світогляду учнів на уроках української літератури засобами інтеграції.Крук В.І.;
  • Впровадження інтегрованого навчання на уроках української мови.Стременко О.А.;
  • Інтегровані уроки та уроки-подорожі з трудового навчання.Спіленко О.К.;
  • Інтегровані уроки.Карась О.Г.;
  • Перспективи роботи торчих групп вчителів та актуалність інтегрованого навчання. Карнаух О.В.

Велика подяка колективу Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка за створену атмосферу педагогічної творчості, змістовні виступи та прекрасно організований захід.

Методист ММК Карнаух О.В.

Звіт про проведення декади безпечного інтернету у Академічному ліцеї №5 Обухівської міської ради

/Files/images/IMG_20200204_122319.jpg /Files/images/33.png /Files/images/12 №%.png/Files/images/изображение_viber_2020-02-11_18-46-25 №5.jpg

11 лютого 2020 року у світі відзначався День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.

Цей день проводився з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів.

Не могли стояти осторонь такої події учні та вчителі Академічного ліцею №5. Тому з 3 по 13 лютого було заплановано проведення декади безпечного інтернету, метою якої є долучення до співпраці дітей, молоді та батьків, надихаючи їхвідігравати свою роль у створенні найкращого Інтернету. Адже школярі допомагають покращити Інтернет, поводячись вонлайні позитивно та ввічливо, захищаючи онлайнову репутацію яквласну, так і інших, використовуючи позитивні можливості створення, залучення та поширення контенту онлайн. Батьки відіграють важливу роль у натхненні тапідтримці дітей використовувати технологіївідповідально, у дусі поваги, критично та творчо шляхом забезпечення відкритого діалогу з дітьми, навчання їх використовувати безпечні й позитивні технології, а також подаючи приклад поведінки. Учителі допомагають покращити Інтернет через формування в учнів та учениць навичок цифрової грамотності шляхом розвитку критичного мислення, що дозволить їм гарно орієнтуватися в онлайновому світі. Вони демонструють власні приклади онлайнової поведінки учням, а також надихають їх створювати власний контент і робити позитивні вибори онлайн.

На передодні Всесвітнього Дня безпечного Інтернету учні 8-Г класу (кл. керівник Брусенцова К.Ю.) підготували для 5-7 класів інформацію про небезпечні ситуації, в які можуть потрапити юні користувачі. У вигляді театралізованих сценок восьмикласники нагадали молодшим школярам правила, яких слід дотримуватися, щоб убезпечити себе під час користування Інтернетом: зберігати пароль у таємниці, не передавати особисту інформацію про себе чи свою сім'ю, не надсилати фото незнайомим людям, не вірити всьому, що розповідають про себе віртуальні знайомі, а в складній ситуації обов'язково звернутися по допомогу до дорослого.

Учні 9-х класів брали участь у Всеукраїнському конкурсі «Безпечний Інтернет» від сайту "На Урок". Діти засвоїти правила поведінки в мережі, актуалізували та закріпили знання про безпеку в онлайні, отримані раніше.

Уже стало традицією у нашому ліцеї виготовлення буклетів до дня безпечного інтернету десятикласниками.

Для учнів початкової школи проводились заняття зосереджені на ключових принципах мережевого етикету й безпеки. Заняття запропоновані у п‘яти темах: обачність в Інтернеті, пильність в Інтернеті, захист в Інтернеті, доброзичливість в Інтернеті, сміливість в Інтернеті.

Заняття для учнів 5-11 класів учителі спрямували на вивчення їх прав та обов’язків в Інтернеті та заохочення до роздумів про поведінку в Інтернеті.

Але не всі плани здійснилися, у зв’язку з тимчасовим припиненням навчального поцесу.

«Тиждень безпеки в Інтернеті» в Академічному ліцеї №1 ім. А. С. Малишка


5 лютого для учнів 8-Б класу було проведено заняття з елементами тренінгу «Я вмію безпечно користуватися Інтернетом». Спочатку переглянули відео про безпечне користування Інтернетом(практичні поради), а пізніше 8-Б було запропоновано на відривних стікерах написати видуманий нікнейм та коротке повідомлення. Після того як всі виконають завдання, учасникам запропонували вгадати хто написав їм побажання. Зазвичай це важко зробити,на практиці це виявилось саме так, жоден учень не вгадав від кого короткий меседж. Вчитель пояснила , що так само важко розпізнати з ким спілкуєшся в Інтернет, адже ми не знаємо хто по ту сторону екрану, тому треба бути обережними і не давати конфіденційної інформації/фото іншим людям в мережі, коли не впевнені хто це. В кінці заняття учнями було розроблено презентації.

Розвиток інформаційних технологій створює умови для ефективного розвитку сучасного суспільства. Комунікаційні засоби стали невід’ємною складовою життя людей у всіх сферах діяльності. Мобільні телефони, комп’ютери та Інтернет, розширивши комунікаційні, просторові й часові межі, розкрили нові можливості для спілкування, освіти, праці, відпочинку та творчої самореалізації особистості.

У 2018 році кількість активних інтернет-користувачів сягнула позначки у 4 мільярди, а кількість користувачів соціальних мереж перевищує 3 мільярди. З кожним днем ця кількість зростає. Інформаційний світ захоплює не тільки дорослих, а й дітей. 96% дітей користуються Інтернетом.

Завдяки Інтернету діти та підлітки шукають необхідну інформацію для занять, завантажують музику та фільми, переглядають пошту, спілкуються з іншими користувачами Інтернету. Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп’ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

Діти, в більшості, не володіють інформацією про небезпеку Інтернету й не мають сформованих навичок онлайн-культури.

Які існують ризики перебування в глобальній мережі? Чому дітей так приваблює Інтернет? Як вберегти дитину від небезпеки кіберпростору?

З якими небезпечними речами стикаються діти в Інтернеті?

В онлайн-просторі відзначають таківиди загроз:

1. Тематичні загрози:порнографія; пропаганда насильства й наркотиків; реклама тютюну й алкоголю; нецензурні тексти.

2. Порушення безпеки: віруси; небажана пошта — спам; онлайн-шахрайство («Передзвони мені» тощо); збирання та розголошення приватної інформації.

3.Комунікаційні ризики: небезпечні контакти; кіберпереслідування; погрози.

Потрібно розуміти, що через відсутність достатнього досвіду діти ще не можуть реально оцінювати рівень достовірності й безпеки інформації, яка знаходиться в Інтернет-просторі.

Тому першочерговою метою проведення подібних заходів, тижнів, днів безпечного Інтернету є знайомство дітей із тими ситуаціями, проблемами та способами їх вирішення та уникнення, які можуть трапитись у віртуальному просторі.

Учні 9-11 класів створювали інформаційні презентації « Безпека в Інтернеті», складали кросворди та готували публікації.

9-А та 8-А пройшли на сайті Learningapps.org тести за темами «Безпечний інтернет» та «Загрози в Інтернеті», 5-9 ті класи переглянули відеоролики.

Створено інформаційний куточок «Безпека в Інтернеті».

Цифрові інструменти та можливості Google для безпечного Інтернету

11 ЛЮТОГО - ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ. Міністерство освіти та науки України спільно з Google Україна провели відкритий онлайн майстер-клас «Цифрові інструменти та можливості Google для безпечного Інтернету». Ми теж долучилися до цього заходу.

РАЗОМ ДО НАЙКРАЩОГО ІНТЕРНЕТУ!

/Files/images/12Бездддддымянный.jpg/Files/images/1Безымяннєєєєый.jpg

Предметні тижні математики, фізики, інформатики

Академічний ліцей №5 Обухівської міської ради

/Files/images/Тиждень математики.png

Про проведення тижня математики

«Математика - це мова, якою написана книга природи». Цей вислів видатного природодослідника Галілео Галілея став девізом тижня математики, який проходив з 2 по 7 грудня в Академічному ліцеї №5. Тиждень математики – це п’ять днів математичного свята ліцею, огляду математичних талантів, змагань класів у міцності математичних знань, кмітливості, наполегливості, волі і сили духу.

Для участі у проведенні тижня учителі математики нашого ліцею намагалися залучити учнів усіх класів. Щоб цього досягти, крім загальних заходів, проводилися тематичні ігри і конкурси у кожному класі окремо.

Протягом усього тижня учні розгадували кросворди, розв’язували логічні задачі і головоломки із сірниками, грали в ігри, відповідали на запитання вікторини, створювали проекти, а також дізналися багато цікавого про життя видатних математиків, історію походження математичних знаків, познайомилися із різноманітними легендами про математику.

Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в закладі.

Тиждень пройшов на належному рівні. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметом, навички та творчі здібності.


Академічний ліцей №3 Обухівської міської ради

Як зацікавити учнів вивченням таких складних предметів, як математика, фізика, інформатика?

Одним зі способів є проведення тематичних тижнів, у випадку нашого ліцею – місячника математики, фізики і інформатики.

Уже традиційно після канікул, у січні місяці, вчителі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради разом з учнями проводять місячник предметів фізико-математичного циклу. Не виняток – січень 2020 року. Розпочався місячник відкритим уроком -турніром «ЇЇ величність фізика», проведеним у 7-А, Б, Г класах молодим спеціалістом фізики Бліндар Вікторією Миколаївною. Дух змагань, цікаві конкурси й завдання, змусили учнів подивитись на вивчення фізики іншим поглядом – як то кажуть, «З Ейнштейном в рюкзаку світом подорожувати легко». Та стати розумником Ейнштейном не так просто – процес вивчення фізики вимагає зусиль, зосередженості, систематичності, роботи кожного дня. Для чого це нам? – запитали діти, й знайшли відповіді на своє запитання самі, прийнявши участь у конкурсі малюнків «Фізика навколо нас». Конкурс був організований й проведений активною й творчою Бліндар В.М. – пошук ідей й їх втілення в малюнки призвів до перегляду учнями свого ставлення до важливості предмета фізика у житті людини – виявляється, фізика завжди з нами, поруч, кожної миті, кожної години, кожного дня. Все життя. Просто не прийнято відмічати, що й тут фізика, знову фізика. Люди користуються здобутками науки, щодня, від телевізора, лампи, мікрохвильовки, мобільного телефона до кнопки ліфта, зважування овочів, прийняття душу, сидіння в кріслі, тощо.

Усний журнал «Видатні українці-фізики», організований й озвучений учнями 10-В та 11-Г класів під керівництвом Гайдаєнко Софії Василівни змусив дітей замислитись про важливість навчання й дотримання курсу на ціль в житті людини: від ідеї до її реалізації інколи проходить ціле життя, з його уроками, проблемами, випробуваннями, війнами, хворобами. З розглянутих історій людської долі науковця діти дізнались, що життєвий шлях людини науковця частіше був неуспішним, вкривався цілою низкою проблем через політичні думки, переконання, породжуючи низку проблем, арештів, вироків. Та це не ставало завадою для них втілити свою ідею в життя, навпаки, з’являлось прагнення зробити все для того, щоб геніальний винахід чи знання залишились людям, людству, фізиці.

Відкриті уроки «Початкові відомості про речовину» (Гайдаєнко С.В. для 8-А, Г класів) та «Подорож в мікросвіт» ( Косюга Т.М. для 10-А, Б класів) пройшли активно, весело, цікаво, принісши враження й позитивні емоції для всіх, як для вчителів, так і для учнів. Уявити себе атомом, електроном чи молекулою, побути мешканцем мікросвіту чи уявити світ без прояву сил взаємодії між частинками – складно, та можливо, важко й водночас цікаво, захопливо.

Вчитель математики Бондаренко Л.І. провела урок-конференцію «Екскурсія в історію математики» для 9-Б класу. Конференція пройшла цікаво, з активною участю всіх учнів класу. Учні 6-д та 6-а класів завдяки вчителю математики Ішутко В. М. прийняли участь в «математичному лото», змагалися в швидкості орієнтування на координатній прямій. Цікаві захопливі уроки математики провела Рощина І.Ф., розкривши всі секрети розкладання многочленів на множники (7-Б), організувавши подорож в країну трикутників (7-Д) й показавши деякі способи розв’язування вправ з параметрами (11-в).

У рамках місячника вчителями фізики, математики та інформатики були проведені нестандартні уроки-аукціони з геометрії Макаренко С. В. (10-а), урок математичний бій (5-в), математичні естафети Григоренко С.С., уроки-бесіди з інформатики «Кібербулінг» 9-Д Григоренко С.С., вікторини з фізики Федорова О.М. (9-Д, 9-В), інтелектуально-розважальні ігри з інформатики «хто зверху» Бондаренко Л.І. Заходи пройшли весело, цікаво, принесли позитивні емоції як учасникам, так і глядачам та членам журі, багатьох учнів змусили проявити свій потенціал і активність на уроці, зайвий раз переконуючи всіх в тому, що граючись легко вчитись.

Тиждень інформатики та математики в Академічному ліцеї №1 ім.А.С.Малишка

Цікаві заходи проходили для учнів 5-х та 9-х класів. Діти мали змогу продемострувати свої знання, ерудицію, логічне мислення і звичайно креатив та твочий підхід.

1. Урок-гра «Математична регата», 5-ті класи , Терещук Н.В.

2.Захист презентацій «Симетрія в природі, науці, мистецтві»,9-А, Пригунова С.О

3. Математична вікторина,9-Б кл. Шевченко А.В.

Завершили тиждень математики та інформатики в Академічному ліцеї №1:

1. Конкурс друкарів. 5-ті класи, Терещук Н.В., Шевченко А.В.

2. Конкурс малюнків:«Математика моїми очима», 6-ті класи; «Смішні геометричні фігури» Карась О.Г., Шевченко А.В

3."Турнір кмітливих", 6-ті класи. Карась О.Г.

Для учнів 6-А, 6-Б та 6-В класів було проведено математичні змагання. Класи були поділені на команди «Кмітливі» та «Винахідливі» та змагалися у плаванні по математичному океані. В процесі змагань було перевірено вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, працювати самостійно та в команді. Поставленої мети було досягнуто, адже кожен заохочувальний бал з математики та гарний настрій в кінці пари.

Олімпіади ІІІ етап

Успішний виступ команди Обухівських програмістів на ІІІ турі олімпіади з інформатики

Велика гордість переповнює за нашу команду учсаників ІІІ туру Всеукраїнської учнівької олімпіади з інформатики: Козурака Дениса та Цапро Дмитра. Перший за сумою результатів забезпечив собі перше місце, другий- третьє місце. Чудовий результат. Велика подяка самим учням та їх наставникам, усім хто доклав свої зусилля для досягнення такого результатау

Конкурс-захист учнівських проектів МАН 2019


Мала академія наук України (далі МАН) – освітня система, яка забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу країни.

Визначним заходом МАН є щорічний Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН, який проходить у декілька етапів.
Сьогодні , 23 грудня 2019 року, на базі Академічного ліцея №1 ім.А.С.Малишка відбувся І (міський) етап конкурсу-захисту робіт.
Роботи були представлено в різних секціях: математика, екологія, тощо.

Переможцями І туру конкурсу-захисту робіт МАН у відділенні математики стали:

9 клас - Пістун Богдан (математика),тема "Способи множення чисел";

10 клас - Мовчан Аліна (математика), тема "Розв'язування рівнянь з параметром з використанням графічного методу";

10 клас - Царенко Ольга (математика), тема "Математична подорож у світ гармонії".

Побажаємо всім учасникам перемоги.

ГОДИНА КОДУ 2019


5-11 грудня 2019 року в рамках Всесвітнього тижня інформатики у школах по всьому світу пройшла «Година Коду» - щорічна глобальна ініціатива, метою якої є стимулювання дітей та дорослих до вивчення програмування.

«Година Коду» стала популярною у 180 країнах саме через свій унікальний формат, який чудово допомагає відчути себе програмістом. У формі гри та зі зрозумілими інструкціями дитина за одну годину вчиться писати код, відразу бачить результат своєї роботи і пишається зробленим. Багатьом дітям це допомагає розпалити інтерес до навчання, переконатись, що інформатика є цікавою та творчою, доступною для будь-якого віку, для всіх учнів та розширити світогляд. При цьому усе це абсолютно безкоштовно.
Година Коду проводиться громадською неприбутковою організацією Code.org, яка має на меті поширення інформатики у школах, а також залучення більшої кількості жінок та національних меншин до цієї галузі. Вони зібрали безпрецедентну коаліцію партнерів для проведення Години коду — включно із Microsoft, Apple, Amazon, Boys and Girls Clubs of America та College Board.
Обухівські учні та вчителі долучилися до всесвітнього флешмобу. Проводили захід вчителі інформатики Карнаух О.В. та Марченко Є.Д.
В режимі он-лайн діти мали змогу спробувати себе у ролі справжніх програмістів, та ще й отримати за це справжній сертифікат. Учні у захваті керували героями Minecraft. З кожним етапом завдання ускладнювалися, і в межах 12 завдань, розрахованих приблизно на годину часу, учні знайомилися з базовими конструкціями програмування: циклами на певну кількість повторів та умовними повторами, а також із розгалуженнями "якщо" та "якщо-то-інакше". Чого тільки були варті вигуки: «Даша, я пройшла рівень!»

Сподіваємося наступного року зустрітися знову на Годині коду!

Відбувся семінар-практикум вчителів математики та фізики «Розвиток та самореалізація компетентностей вчителя та учнів на уроках математики та фізики."

30 жовтня 2019 року на базі Академічного ліцею №4 Обухівської міської ради відбувся семінар-практикум з творчого обміну досвідом вчителів математики та фізики закладів загальної середньої освіти м. Обухова та тему: «Розвиток та самореалізація компетентностей вчителя і учнів на уроках математики та фізики».

Розпочався семінар з вітальних слів директора ліцею Марченко В.М., яка ознайомила присутніх з історією та сьогоденням закладу освіти.

Методист Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Карнаух О.В., ознайомила учасників з веб-ресурсами для ефективного викладанняфізико-математичних наук.

Заступник з НВР та вчитель математики Доненко С.В презентувала доповідь на тему: «Формування ключових компетентностей на уроках математики», у якій поєднала науково-методичне бачення проблеми та практичний досвід роботи.

Велике значення на заході було приділено ролі міжпредметних зв’язків на уроках математики. Зокрема, у практичній частині присутні мали змогу переглянути та проаналізувати презентацію інтегрованого уроку з математики з елементами історії мікрорайону Яблуневий та його картою, яку підготувала вчитель математики Пасіченко Т.Б.

Використання ІКТ на уроках та власний досвід презентувала вчитель фізики Журавель Н.М., яка у цьому році вперше викладає свій предмет за програмою «Інтелект Упраїни"

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ВПЕВНЕНИЙ ПОСТУП ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ


/Files/images/IMG_1673.JPG /Files/images/IMG_1672.JPG/Files/images/69410460_2011347688965775_1902540335964225536_o.jpg/Files/images/IMG_1617.JPG

Як відомо, якісна освіта – запорука успішного майбутнього! Освіта була йнадалі залишається найвищим національним пріоритетом, основою для розвитку особистості, суспільства та держави.

29 серпня 2019 року в Академічному ліцеї №3відбулась вже традиційна велика міська педагогічна рада працівників закладів освіти міста та інструктивно-методичні наради для вчителів - предметників.

Зустріч проходила у нестандартному форматі розширеної педагогічної радита складалася з трьох блоків.

1 блок−прес-брифінг «Реформуємо систему освіти».

2 блок– тренд-меседжі «Формули успішних практик»,

3 блок– презент-студія «Молоді керівники – агенти змін».

Навчально-методичну літературу для освітян міста презентувало видавництво "Ранок".

Наіші зірочки на міському "ЗОРЯНОМУ ОЛІМПІ"


/Files/images/Безымянный олимп.png/Files/images/61908357_2158091414313530_7362839981443776512_n.jpg /Files/images/61614376_2158164970972841_5646970408906260480_n.jpg /Files/images/61324943_1859808247453054_6847730444666929152_o.jpg

29 травня 2019 року в приміщенні районного центру культури та дозвілля відбулосяміське свято «Зоряний Олімп»,яке зібрало обдаровану учнівську молодь, їх наставників, учителів, керівників, тренерів, батьків, які допомагали в такому нелегкому шляху до звершення вершин.

У цей день було нагороджено дітей міста, які протягом 2018/2019 навчального року показали високий рівень знань, захищали честь міста та стали переможцями і призерами обласного та загальнонаціонального етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, конкурсів Всеукраїнської учнівської творчості, конкурсів-виставок, юних спортсменів, в яких живе палке прагнення осягнути простори науки, дістатись до глибин істини, підкорити вершини знань і прославити звершеннями свою країну, а також були нагороджені їх наставники, які взяли на свої плечі непростий обов’язок навчання дітей.

Вітаємо наших колег Стрілець Ларису Іванівну, Губаненко Олега Петровича, Вольську Марину Миколаївну, Романько Валентину Миколаївну з високими творчими досягненнями. Та їх вихованців Козурака Дениса, Кляра Олександру, Вахніну Юліанну. Зичимо нових творчих злетів!

Засідання творчої групи вчителів фізики "Формування творчої особистості під час вивчення фізики" у НВК "загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 3 - ліцей" Обухівської міської ради Київської області

Генії не падають з неба, вони повинні мати можливість отримати освіту й мати умови для розвитку.

А. Бебель

Формування в учнів творчих здібностей, розвиток їхніх природних нахилів і задатків є одним із важливих завдань навчання фізики в школі. Проблема розвитку особистості учня набула ще більшої актуальності у зв’язку з демократизацією та гуманізацією всіх аспектів діяльності сучасної школи. Ідеалом сучасного навчання є особистість, визначальною рисою якої є не енциклопедично розвинена пам’ять, а гнучкий розум, швидка реакція на все нове, з добрими навичками, творчими здібностями й розвинутими потребами для пізнання та самостійної дії, постійним прагненням учитися, спостерігати, досліджувати. Такі питтання обговорювали учасники засідання.

Творчий колектив НВК "загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 3 - ліцей" Обухівської міської ради Київської області презентував результати своїх педагогічних пошуків з великою любов'ю до учнів та свого предмету. Учасники засідання розглянули питання:

- Кейс-технології ( робота в групах) Косюга Т.М.;
- Кросворди та ребуси як один методів закріплення вивченого матеріалу Гайдаєнко С.В.;
- Домашні лабораторні роботи як засіб активації пізнавальної діяльності учнів Федорова О.М;
- Від творчого вчителя, до творчого учня (перспективи методичної рботи) Карнаух О.В.,

Велика подяка колективу та адміністрації закладу за творчу, дружню атмосферу.

Методична конференція вчителів математики міста "Використання новітніх технологій для розв’язування математичних задач"

/Files/photogallery/IMG_1018.JPG/Files/photogallery/IMG_1047.JPG/Files/photogallery/viber image 2019-03-12 , 15.29.43.jpg/Files/photogallery/viber image 2019-03-12 , 15.29.49.jpg /Files/photogallery/IMG_1045.JPG /Files/photogallery/viber image 2019-03-13 , 07.16.36.jpg

Успіх у навчанні – єдине джерело
внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для
переборення труднощів, бажання вчитися...

В.О. Сухомлинський

12 березня відбулась методична конференція вчителів математики міста. Тема заходу: "Використання новітніх технологій для розв’язування математичних задач"
Поняття «педагогічна технологія» останнім часом дедалі більше поширюється в науці та освіті. Його варіанти – «педагогічна технологія», «технологія навчання», «освітні технології» - широко використовуються в психолого-педагогічній літературі і мають понад 300 формулювань, залежно від того, як автори уявляють структуру і компоненти освітнього процесу.
Слово «технологія» грецького походження й означає «знання про майстерність».
Вибір освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнем.

Свій досвід у використаннні іноваційних технологій навчання математики презентували педагоги НВК "спеціалізована загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5” Обухівської міської ради Київської області...
Творчій колектив математиків навчального закладу вразив присутніх різноманіттям форм роботи:
- Лушкова Н.П. презентувала збірку текстових задач для розвитку критичного мислення школярів ;
- Шморгун В.В. розкрила питання "Розвиток життєвих компетенцій : задачі економічного змісту";
- цікавий фрагмент уроку у 6 класі на тему «Транспортна задача» продемонструвала Грама Л.А.;
Пройшли майстер-класи на теми:
- Застосування ІКТ для розв’язування текстових задач у 5 класі Єрмаченкова Г.В;
-Презентація «Кроссенс – головоломка нового покоління» Брусенцова К.Ю.;
-«Використання форм для дистанційного опитування учнів» Чернюшок С.І.

З заключним словом "Перспективи розвитку методичної роботи міста" виступила методист ММК Карнаух О.В.

Дива в освіті творять не комп'ютери, а вчителі

/Files/images/IMG_0389.JPG /Files/images/IMG_0405.JPG /Files/images/IMG_0390.JPG/Files/images/IMG_0403.JPG

«Масштаб проведення цієї програми є свідченням визнання нашою індустрією того факту, що всі новітні технології нічого не варті,якщо вчителі не знають, як ними ефективно користуватися.Дива в освіті творять не комп'ютери, а вчителі».

Крейг Барретт,
голова ради директорів корпорації Intel,
почесний професор Національного університету імені Тараса Шевченка

28 лютого 2019 року о 14-00 у приміщенні управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбувся заключний підсумковий семінар тренерів Інтел «Навчання для майбутнього»

На семінарі підведено підсумки роботи за 2011-2019 роки та поточного навчального року.

Усього за рік було навчено 47 педагогічних працівників.

У 2017/2018 н. р найбільша кількість навчених працівників у ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Дударик», та НВК "СЗОШ І-ІІІступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5" Обухівської міської ради Київської області

Станом на 18 лютого 2019 року пройшли навчання 352 працівників міста.

Тренери обговорили перспективи роботи та можливості використання онлайн ресурсів для подальшого навчання педагогів.

Відзначили роботу з навчання вчителів за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» у 2018-2019 році тренерів які працювали найбільш плідно у цому році:

- Кобець Катерині Едуардівні, вихователю ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок» за успішне здійснення дослідно-експериментальної роботи за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» протягом» 2018-2019 навчального року, оголошено подяку з занесенням у трудову книжку;

- Науменко Людмилу Олексіївну, мектодиста ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Дударик», нагороджено грамотою управління освіти за успіхи у здійсненні дослідно-експериментальної роботи за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» протягом» 2017-2018 навчального року;

- Касяненко Олександра Миколайовича, вчителя фізики та інформатики НВК "СЗОШ І-ІІІступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5" Обухівської міської ради Київської області, нагороджено грамотою управління освіти за успіхи у здійсненні дослідно-експериментальної роботи за програмою Intel® «Навчання для майбутнього» протягом» 2017-2018 навчального року.

Методист ММК Карнаух Олена Володимирівна висловила особисту подяку усім учасникам програмиІntel®«Навчання для майбутнього», побажала подальшого творчого розвитку та успіхів.

Ідея онлайн-безпеки еволюціонувала останні роки, змінюючи фокус від створення «безпечного» Інтернету до створення «кращого» Інтернету.

День безпечного Інтернету (Safe Internet Day) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії.

В Україні також в цей день у закладах освіти, бібліотеках, дитячих та молодіжних клубах, громадських та бізнес-організаціях, в медіа та на сторінках соціальних мереж діти та дорослі обговорюють питання безпечної поведінки в Інтернеті, потенційних загроз, випадки порушення прав дитини та механізми їх захисту.

В рамках тижня безпечного Інтернету в навчальних закладах міста Обухова було проведено низку цікавих заходів:

- 4 лютого учителі взяли участь у вебінарі з нагоди Дня Безпечного Інтернету. Цікава тематика виступів дозволила розширити знання учасників вебінару про цифрові інструменти та можливостіGoogle для інформаційної безпеки, про захист дітей в інтернеті від сексуальних ризиків та інші можливості та ризики дитини онлайн.

· відбулася виставка дитячих малюнків "Разом за кращий Інтернет". Велика подяка Петренко Олександрі Вікторівні за креативнісь та сприяння у її організації.Учні 9-х класів розробляли буклети на тему "Безпечний інтернет";

· незвичайний урок про безпечний Інтернет у пройшли у молодших класах (детально у розділі новини);

· вікторини «Кібербезпека» для учнів середніх класів;

· перегляд відео та створення власної підбірки відео про безпечний Інтернет у 10 класі.

5 лютого з нагоди Дня Безпечного Інтернету 2019 під гаслом «Разом за найкращий Інтернет!» Програма Мережних академій Cisco, Кіберполіція України та компанія ERC за підтримки Інституту модернізації змісту освіти провели для школярів 8-11 класів, онлайн-уроку на каналі Спільноти Програми Академій Cisco в Україні. Учні та вчителі шкіл міста Обухів приеднались до цієї ініціативи

Під девізом "Обачливість. Пильність. Захист. Вічливість. Сміливість" пройшов захід для старших школярів.

Успіх проекту – це люди: учасники, вмотивовані й компетентні освітяни

/Files/photogallery/1808/Безымянный.jpg

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички.

24 січня у приміщенні дистанційного центру управління освіти відбудась нарада для тренерів Intel "Навчання для майбутнього". Нарада була присвячена підведенню підсумків роботи. За роки співпраці у проекті склався дружній творчий колетив тренерів, навчання пройшли 365 педагогів. Хочу відзначити, що успіх проекту – це люди: учасники, вмотивовані й компетентні освітяни, а також тренерський колектив, який віддано працював на досягнення спільної мети.

Математичний тиждень

/Files/images/Безымянный 3.png

Математична освіта відіграє важливу роль у формуванні загальної культури підростаючого покоління, його світогляду, сприяє естетичному вихованню дитини, розумінню нею краси навколишнього світу, розвиває уяву, просторове, аналітичне та логічне мислення школярів, стимулює розвиток інтелектуальних здібностей школярів. А одним із найбільш важливих факторів успіху при вивченні математики є інтерес до предмета, формуванню якого, зокрема, сприяє проведення тематичних предметних тижнів, що забезпечують не лише залучення учнів до поглибленого вивчення математики в межах шкільного курсу, але й сприяють розвитку особистісних якостей школярів, активізації розумової діяльності, розвитку творчих здібностей учнів.

Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять математикою, розширення кругозору, поглиблення уявлення про використання відомостей із математики у повсякденному житті, виховання самостійності мислення, волі, наполегливості в досягненні навчальної мети з 3 по 9 грудня 2018 року в НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» Обухівської міської ради було проведено тиждень математики, гаслом якого були обрані слова німецького математика Фелікса Гаусдорфа: «Є в математиці щось таке, що викликає людське захоплення»

Діти були задіяні у конкурсах, виставках, змаганнях, змагалися у вікторинах, конкурсах, жартах та дотепних розіграшах. Готували проекти на тему «Геометрія в житті людини. Вектори в нашому житті.» Восьмикласники були учасниками "Числової естафети". Діти змагалися, розв’язуючи вправи на тему: «Степінь з цілим показником». Учні 6 та 7 класів ознайомили своїх ровесників з цікавими фактами життя відомих математиків України. Шестикласники виготовляли математичні газети, брали участь у математичних турнірах, представляли проекти «Скільки я коштую своїм батькам». Школярі творчо підійшли до справи. Тут була і демонстрація одягу, і відповідна газета, і пропозиції як зекономити кошти. Діти, які навчаються у 5-А показували свою кмітливість при розв’язуванні задач із сірниками, виготовляли фігури, використовуючи техніку орігамі. Тиждень пройшов на належному рівні. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметом, навички та творчі здібності. Сподіваємось, що шкільне життя дітей цього тижня було більш цікавим і запам'ятається надовго.

Велика подяка вчителям математики НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» Обухівської міської ради за організацію цікавого заходу.

Година коду у Обухові

Hour of Code – це безкоштовна міжнародна освітня ініціатива, що спрямована на популяризацію ІТ серед учнів шкіл за допомогою проведення одного спеціально розробленого інтерактивного уроку інформатики. За час існування ініціативи в ній взяло участь понад 100 мільйонів школярів зі 180 країн!

Цього року ініціатива «Година коду» відбувається 3-9 грудня в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. 5 закладів освіти міста беруть участь у ГОДИНІ КОДУ цього року.

Година коду пройшла у: НВК «Гімназія-загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова» імені Володимира Мельника,НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів№1з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені А.С.Малишка», НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів№5з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5», НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів№4ЦВПВ та ДП»Обухівської міської ради Київської області.

Учнів 6-11 класів взяли участь у спеціально розробленому інтерактивному уроці інформатики «Година коду». Учні задоволені міжнародною освітньою ініціативою, унікальним форматом, який допомагає відчути себе програмістом. У формі гри та зі зрозумілими інструкціями учні за одну годину навчились писати код і відразу бачать результат своєї роботи. По закінченню заходу всі учні отримали сертифікат.

Година коду доводить- інформатика є цікавою та творчою, доступною для будь-якого віку, для всіх учнів, незалежно від попередніх знань.

Можливості та переваги використання інформаційних технологій навчання в курсі математики загальноосвітньої школи

/Files/images/IMG_0038.jpg /Files/images/IMG_0009.jpg /Files/images/IMG_0027.jpg /Files/images/IMG_0031.jpg

У сучасному світі мабуть немає галузі, де б не використовувався комп’ютер і освітня галузь не є виключенням. Інтерес до вивчення предмету багато в чому залежить від того, як проходять уроки. Застосування комп'ютерної техніки на уроках дозволяє зробити урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, наповнюючи його зміст знаннями з інших наочних областей, що перетворюють математику з об'єкту вивчення в засіб отримання нових знань.

Щоб розглянути можливостіта переваги використання інформаційних технологій навчання в курсі математики загальноосвітньої школи, 22 листопада 2018 року у Навчально-виховному комплексі «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області», зібрались вчителів математики міста.

Тема науково-практичного семінару: «Використання інформаційних технологій та веб-ресурсів на уроках математики»
На семінарі були розлянуті питання:

-Роль веб-ресурсів у організації освітньої діяльності, (Карнаух О.В., методист міського методичного кабінету)
- Використання інформаційних технологій та веб-ресурсів на уроках математики:
• використання інтернет-ресурсів під час підготовки до ЗНО;
• використання інформаційних технологій для контролю знань учнів;
• використання ПНЗ (для 5-6 кл.) (Шевченко А.В., голова ШПМК вчителів математики, фізики та інформатики)
- Застосування мультимедійних презентацій на уроках математики (Пригунова С.О., вчитель математики)
- Цікавинки на уроках математики (Карась О.Г., вчитель математики)
- Створення та використання мультимедійних підручників на уроках математики (Шевченко А.В., голова ШПМК вчителів математики, фізики та інформатики)
Учасники семінару переглянули відеофільм « Від теорії до практики» створений Шевченко А.В., головою ШПМК вчителів математики, фізики та інформатики.

Адміністрації та вчителямНВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені А.С.МалишкаОбухівської міської ради Київської області»висловлюємо щиру подяку за організацію заходу.

Методист ММК Карнаух О. В.

Вчителі міста взяли участь у ОБЛАСНОМУ МАЙСТЕР-КЛАСІ З ТЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ»

/Files/images/IMG-02430ce78b72b86a513e7e6ce01d6a98-V.jpg

18 жовтня 2018 рокуВишнівська загальноосвітня школа I-III ст. № 3 гостинно приймала учасників обласного майстер-класу«Упровадження інформаційних технологій у процесі вивчення математики»,керівниками якого єМонько Наталія ВолодимирівнатаЩедринська Олена Володимирівна.

Директор Вишнівської ЗОШ I-III ст.№3Руденко Наталія Миколаївнапрезентувала досвід та перспективи розвитку навчального закладу. Відбулось перше заняття на якому була представлена методика практичного використання учителями даного закладу програмних засобів навчального призначення. Учасникам було запропоновано познайомитись з он-лайн сервісомLearningAppsдля створення інтерактивних вправ та технологієюPlickersдля здійснення опитування учасників освітнього процесу з використанням мобільних пристроїв.

Учителі були зацікавлені, активно працювали, оскільки практичне використання даних сервісів дасть можливість підвищити мотивацію учнів до вивчення математики, активізувати їх пізнавальну діяльність, використовувати гаджети як ефективний навчальний засіб.

Учасникам майстер-класу було запропоновано підготувати завдання для учнів з використанням он лайн сервісів LearningApps та Plickers.

Інформуємо, що 6 червня 2018 року о 11.00 відбувся вебінар «Основні продукти Microsoft для закладів освіти в Україні: користування та умови ліцензування». Зміст семінару можна переглянути у приєднаній презентації

У заході як представник міста взяла участь методист ММК Карнаух О.В. та представники ЗЗСО. Матеріали заходу можна переглянути у вкладеній презентації знизу сторінки.

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового змісту освіти. заснованого на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.


Реформа – це про освітнє середовище. І це, насамперед, не техніка чи меблі.

Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини:повага, увага до неї і прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Якою буде Нова українська школа? Відповіді на ці питання шукали учасники творчих груп вчителів фізики та інформатики міста.

13 квітня в ЗОШ № 2 Обухівської міської ради Київської області відбувся методичний семінар для вчителів фізики та інформатики. Тема заходу: «Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового змісту освіти». Творчий тандем вчителів закладу Терещук Н.В. та Гордієнко В.В. поділились інноваціями які вони використовують під час вивченя фізики та інформатики.

Розглядались питання:

· Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового змісту освіти. (Карнаух О.В.);

· Проектна діяльність на уроках фізики як метод навчання і розвитку. (Гордієнко В.В.);

· Інтегровані уроки як ефективна форма навчання. (ГодІєнко В.В. та Терещук Н.В.)

· Використання Google-сервісів у навчальному процесі. (Терещук Н.В.)

Розглянуті на заході питання мають величезне практичне значення та надзвичайно актуальні. Концепція НУШ пропонує впроваджувати інтегроване та проектне навчання. Такий спосіб сприяє тому, що учні отримують цілісне уявлення про світ –адже вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін.

Семінар-практикум учителів інформатики «Формування ключових компетентностей на уроках інформатики та позаурочний час»


До хорошого уроку вчитель готується все життя.

В. Сухомлинський

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу.Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому пере­будувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимогі підходів.

Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.

Обговорити методи впровадження компетентнісної освіти зібралися 2.03.2018 року вчителі інформатики міста Обухова. Захід відбувся на базіНВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3- ліцей»Обухівської міської ради Київської області.

У закладі працює творча група, у складі якої Косюга Т.М., Байдур О.В., Бондаренко Л.І., Григоренко С.С.. Вони поділилися своїм практичним досвідом.

Організували захід Карнаух Олена Володимирівна (методист ММК) та Вольська Марина Миколаївна (заступник директора з НВР закладу).

Семінар-практикум пройшов у дружній невимушеній атмосфері, розглянуто багато матеріалів практичного спрямування, які безпосередньо можна використати на уроках. Відбувся обмін думками з приводу майбутньої реформи Нової української школи, програмного та технічного забезпечення, організації навчального процесу.

Компетенції для учня- це образ його майбутнього, а ми педагоги його творці.

Тиждень безпечного Інтернету


«Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою»

6 лютого 2018 року у світі відзначався День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою». Тисячі людей в усьому світі об’єднуються та беруть участь у різних заходах заради просування ідеї відповідального використання онлайн-технологій та мобільних приладів.

Ідея онлайн-безпеки еволюціонувала останні роки, змінюючи фокус від створення «безпечного» Інтернету до створення «кращого» Інтернету для дітей та молоді.

З кожним роком усе більше дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. Можливість підключитися до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє цій тенденції. Інтернет надає неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної.

Саме тому, традиційно на початку лютого, у школах міста Обухова проводиться тиждень «Безпеки дітей в Інтернеті». Метою проведення є поширення знань про безпечне, відповідальне й позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді. Протягом всього тижня було проведено ряд заходів, спрямованих на формування безпечної поведінки учнівської онлайн-спільноти в Інтернеті.

Початкова школа долучилась до «Подорожі країною Інтернет». Молодші школярі дивилися мультфільми, слухали й розповідали цікаві історії, пов’язані з використанням Інтернету, малювали свої враження, вивчили пам’ятку «Неприємності в мережі та як їх уникнути».

Учні 5-6 класів взяли участь у конкурсі малюнків «Мій безпечний Інтернет», їхні роботи демонструвалися в холі навчальних закладів.

Засвоїли на уроках правила безпечної роботи у веб-просторі та переглянули відео «Корисні підказки. Увага! Інтернет».

У 7 класах визначали негативний вплив мережі на розвиток підростаючого покоління. Свої висновки вони реалізували через електронні презентації, які потім демонстрували на уроках.

Восьмикласники створювали власні відеоролики та переглянули навчальне відео «Дізнайся про 10 способів захистити себе від шахрайства».

Учні 8-Д класу НВК «СЗОШ I-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» Обухівської міської ради Київської області для своїх ровесників провели захід «Безпечна подорож до країни Інтернет»

07.02.2018 року міські освітяни долучились до онлайн-уроку з нагоди Дня безпечного Інтернету. Учні 10-11 класів ознайомилися з курсом «Кібербезпека».

Шкільний психолог КоренєваТ.В. провела для учнів 7-х класів бесіду «Комп’ютерна залежність – це небезпечно» та анкетування.

Проведено круглий стіл – «Безпека дітей в Інтернеті». Старшокласники підготували презентації та цікаві доповіді, розробляли інформаційні буклети, де визначали шляхи попередження негативного впливу роботи в Інтернеті, ознайомилися з інформацією щодо безпечного використання сайтів для підлітків. Наголошувалося також і на позитивному та корисному використанні інформаційних технологій.

Як підсумок, учні перевірили свої знання з інформаційної безпеки, успішно склавши онлайн-тест на сайтіOn-ляндія – безпечна веб-країна.

Усі учасники тижня взяли участь у соцопитуванні, результати якого будуть цікаві і батькам, і вчителям.

Особливо доречно відзначити роботу небайдужих учителів БрусенцовоїК.Ю. та ЧернюшокС.І. (НВК «СЗОШ I-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» Обухівської міської ради Київської області), ТерещукН.В (ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 Обухівської міської ради Київської області), ШевченкоА.В. (НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. А.С.Малишка Обухівської міської ради Київської області»), МарченкоЄ.Д. (НВК «Гімназія – ЗНЗ І ступеня міста Обухова» імені Володимира Мельника), які організували для учнів такий потрібний і цікавий захід.

Сподіваємося, що цей тиждень навчив учнів та батьків правилам безпечної поведінки в Інтернеті, ознайомив із загрозами, що несе «всесвітня павутина» та відзначив позитивні моменти користування мережею.

Вітаємо лауреата обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

/Files/images/26972431_1303458156465447_1460229239_o.jpg

17 січня 2018 рокув академії відбувсяІІІ (фінальний) етапдругого(обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Фізика».

Учасником від міста Обухів ставучитель фізики навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей» Обухівської міської ради, Байдур Олексій Володимирович

З вітальним словом до учасників конкурсу та всіх присутніх звернулися:

Учасники змагались удвох конкурсних випробуваннях:«Методичний практикум» та «Навчальний проект».

Лауреатами конкурсу стали:

  • Байдур Олексій Володимирович, учитель фізики навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей» Обухівської міської ради;
  • Чава Віктор Анатолійович, учитель фізики Таращанського навчально-виховного комплексу «Гімназія «Ерудит» – загальноосвітня школа І ступеня» Таращанської районної ради;
  • Полулях Тетяна Петрівна, учитель фізики Славутицького ліцею Славутицької міської ради;
  • Мариниченко Леся Миколаївна, учитель фізики Баришівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Миколи Зерова Баришівської районної ради.
  • Переможцемдругого туру конкурсу визнано Сиротенка Володимира Миколайовича,учителя фізики Богуславської спеціалізованої школи № 1 – загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Богуславської районної ради.

ВІТАЄМО НАШОГО ЛАУРЕАТА. БАЖАЄМОЙОМУ МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я, НАТХНЕННЯ І НОВИХ ТВОРЧИХ ЗВЕРШЕНЬ!...

«Використання інформаційних технологій при формуванні предметних компетентностей на уроках фізики».

30 листопада 2017 року на базі НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» відбулося засідання міської творчої групи вчителів фізики та астрономії «Використання інформаційних технологій при формуванні предметних компетентностей на уроках фізики». Керівник творчої групи Карнаух О.В.(методист ММК управління освіти Обухівської міської ради) ознайомила учасників засідання з основними положеннями щодо реалізації поставлених завдань, визначених у плануванні роботи.

Вчителі фізики та астрономії НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5» НВК презентували свої досягнення та власні педагогічні та методичні ідеї:

· Губаненко О.П. розповів про використання комп’ютерних технологій в процесі викладання фізики, продемонстрував НПЗ створені та систематизовані власноруч та віртуальну фізичну лабораторію. Олег Петрович має свій особистий блог і використовує його у спілкуванні з учнями, запроваджує новітні форми навчання фізики.

· Касяненко Олександр Миколайович, навчав учасників групи створювати інтерактивні тести у програмі « Mytest», продемонстрував власні тести. Він використовує у роботі цікаві інноваційні форми навчання такі як: відеозавдання, електронне листування та ін.

Творчий тандем фізиків навчального закладу користується дистанційною формою навчання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Методичні рекомендації творчої групи розміщені на методичному порталі вчителів фізики міста Обухова.

Методичні рекомендації

1. Розглянути на засіданнях шкільних методичних комісій питання, що обговорювались на засіданні творчої групи.

грудень 2017 року

2. Для того, щоб діти краще сприймали новий матеріал інформація повинна бути: цікава, доступна для розуміння та наочна. Аби досягти результату використовувати ІКТ демонстрації та досліди, фізичні фокуси, презентації, навчальні та загально пізнавальні відео на задану тему.

Протягом року

3. Удосконалювати методичне, інформаційне і програмно-технічне забезпечення освітньої діяльності з предмета.

4. Продовжити роботу зі створення банку ППЗ з фізики та астрономії.

Протягом року

5. Проводити роз’яснення щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

січень-травень 2018 року

6. Вдосконалити позакласну роботу з фізики та астрономії, застосовувати логічні ігри, кросворди, змагання серед команд (приклади ігор та кросворд див. в матеріалах до семінару).

Протягом року

У центрі дистанційного навчання управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбулось засіданння творчої групи педагогів міста

/Files/images/IMG_1366.JPG

Модернізований зміст освіти, освоєння нових навчальних програм, створення авторських програм, підручників, введення нових оригінальних методик викладання - все це ставить учителя на шлях творчої, дослідницької роботи.

Школа сьогодні відчуває потребу у вчителеві, який постійно прагне до творчого пошуку, має навички дослідної, експериментальної діяльності, вивчення, узагальнення, впровадження перспективного досвіду, високий рівень інформаційної культури, вміє інтерпретувати новий зміст освіти в методику навчання і виховання.

У центрі дистанційного навчання управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбулось засіданння творчої групи педагогів міста.

Пошук шляхів підвищення якості безперервного навчання педагогічних працівників, розвиток педагогічної майстерності, формування навичок науково-дослідницької роботи за програмою Інттел « Навчання для майбутнього»- пріоритетні завдання заходу.

Були підведені підсумки роботи попереднього періоду. Кращі роботи педагогів продемонстрували тренери Інтел: Шевченко А.В., Сидоренко А.В. та Кобець К.Е..

Основними завданнями роботи на наступний період учасники творчої групи визначили: розвиток професійної компетентності кожного педагога, формування в нього вмінь не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практичній діяльності. Тренери Інтел обговорили оптимальні методи роботи за програмою Інтел «Навчання для майбутнього», отримали рекомендації методиста Карнаух О.В.

Такі зустрічі сприяють розвитку творчої активності педкадрів, сучасного стилю педагогічного мислення, формуванню в них вмінь щодо самоаналізу, самовираження, самоствердження .

«Вчитися легко, коли вчитися цікаво»


Творча особистість сьогодні виступає як реальний потенціал розвитку будь-якої країни світу, своєрідна запорука її процвітання та могутності.

Питанням пошуку нових педагогічних технологій присвячений семінар-практикум вчителів математики міста Обухова, що відбувся 25 жовтня 2017 року на базі НВК «Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника».

Педагоги досліджували проблему: «Педагогічна технологія «Росток»як засіб розвитку обдарованих особистостей».

Метою заходу є: пошук можливостей створення необхідних умов для всебічного розвитку кожної дитини, виявлення та формування її нахилів й здібностей.

Перед сучасною школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування прагнення її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації, формування покоління, здатного навчатися протягом усього життя. Цьому мають сприяти пошуки нових педагогічних технологій, створення такого освітнього середовища, яке дало б змогу виявити здібності, нахили конкретної індивідуальності, забезпечувало б потреби і можливості кожного школяра, сприяло б формуванню дитини, яка здатна бути суб'єктом розвитку своїх здібностей. Серед таких педагогічних технологій і є Всеукраїнський проект «Програма розвитку дітей « Росток».

Проект «Росток» передбачає:

v гармонійний розвиток творчої особистості;

v самореалізацію “Я”;

v мінімум готових фактів, максимум активного творчого

пошуку, самостійних міркувань;

v створення сприятливих умов для розкриття і розвитку здібностей

Робота над науково-педагогічним проектом «Росток» у молодших класах НВК«Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника» розпочата у вересні 2007 року. Сьогодні за проектом працюють вже учні та вчителі основної школи, що є логічним продовженням розпочатої справи.

Над впровадженням проекту в основній школі працюють педагоги, які викладають математику: Каптель В.О., Романько В.М., Підтілок Н.Д. – творчі особистостості, досвічені вчителі, які поділилися своїм досвідом з колегами інших навчальних закладів міста.

Невипадково їх кредо –«Вчитися легко, коли вчитися цікаво».

Прагнення школяра до саморозвитку стає центром піклування педагогів. Дитина вчиться міркувати та мислити нестандартно, відходить від стереотипів. Алгоритми рішення математичних задач переходять на рішення будь-яких інших задач і питань. Відсутність стандартів переноситься і у повсякденне життя. Як результат, з них виростають цікаві люди, які мають потужне логічне мислення, вміють прораховувати будь-які життєві ситуації.

Математика стає частиною їх життя, одним із улюблених предметів, тому що кожен із них тепер «творець» математичних знань.

Захід пройшов захоплююче, комфортно, а найголовніше - дуже цікаво.

Працюючи разом, ми зможемо допомогти учням крокувати впевненно в ХХІ століття.

Науково- методичний семінар «Нова Українська школа: на шляху до здійснення»

/Files/images/IMG_8210.jpg /Files/images/IMG_8211.jpg

20 березня 2017 року на базі Києво-Святошинської районної класичної гімназії відбувся виїзний науково- методичний семінар «Нова Українська школа: на шляху до здійснення» за участю провідних науковців України, розробників Державного стандарту, навчальних програм та підручників.

Педагоги нашого міста взяли участь у роботі заходу. Проводились секційні заняття для учителів: початкового навчання; української мови і літератури; російської мови і літератури; англійської мови; німецької мови; алгебри; інформатики; фізики; хімії; біології, основ здоров’я; історії; географії.

Перед освітянами виступили: Онопрієнко О.В., кандидат педагогічних наук, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, автор підручників із математики для 1-4 класів; Захарійченко Ю.О., доцент кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська Академія», співавтор підручників з алгебри й геометрії, Пилипчук О.П., учитель інформатики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступеня, учитель-методист, співавтор підручника з інформатики; Глазова О.П., доцент кафедри методики мов і літератури ІППО Київського університету ім.Б.Грінченка, кандидат педагогічних наук; Григорович О.В., старший науковий співробітник НДІ хімії Харківського національного університету ім.В.Н.Каразіна, співавтор підручника з хімії; Стадник О.Г., доцент кафедри географії Харківського національного педагогічного університету ім.Г.Сковороди, кандидат педагогічних наук; Жарікова Л.М., старший викладач кафедри методики мови та літератури ІППО Київського університету ім.Б.Грінченка, співавтор підручника з англійської мови.

Відбувся семінар-практикум учителів інформатики Обухова

/Files/images/IMG_0831.JPG /Files/images/IMG_0825.JPG

14 березня 2017 року в приміщенні управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбувся семінар-практикум для учителів інформатики Обухова на тему:«Освоєння педагогами – предметниками теоретичних знань в області інформатизації освітнього процессу.Медіаосвіта у пошуках безпеки в Інтернеті".

Учителів міста з вітальними словами зустріла методист методичного кабінету управління освіти Карнаух О.В..

Трохи згодом Олена Володимирівна виступала з темою"Медіаосвіта у пошуках безпеки в Інтернеті".

Про "Психологічні аспекти безпечного Інтернету" розповіла методист методичного кабінету Філенко Є.Ф.

Учасники заходу переглянули фільм присвячений проблемам спілкування в інтернет просторі та негативних інформаційних впливів на неповнолітніх, діяльності суїцидальних груп у соціальних мережах.

За круглим столом педагоги обговорили: підсумки проведення «Тижня безпеки в Інтернеті" в навчальних закладах міста, результати олімпіад з інформатики, питання гурткової роботи та перспективних планів роботи методичного об'єднання. Своїм досвідом поділились Брусенцова К. Ю., Косюга Т.М., Шевченко А.П.

Відбувся заключний етап обласного конкурсу-захисту Web-сайтів відділів, управлінь освіти, районних, міських методичних кабінетів та навчальних закладів.

11 квітня 2017 рокув КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» відповідно до наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації №340 від 28 жовтня 2016 року, відбувся заключний етап обласного конкурсу-захисту Web-сайтів відділів, управлінь освіти, районних, міських методичних кабінетів та навчальних закладів.
Фіналістом конкурсу став сайтНВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІст №1 імені А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області»,адміністратор сайтувчитель фізики та інформатики, Шевченко Анатолій Петрович. В команді підтримки була методист управління освіти Карнаух Олена Володимирівна. В заключний етап потрапили сайти, які за рішенням обласної комісії є основними претендентами на перемогу в конкурсі. Захід відкрила Бендерець Наталія Миколаївна - член конкурсної комісії. У цьому етапі потрібно за 5 хвилинпрезентувати свої сайти,розповісти про свої творчі наробки та основні рубрики, які є на сайтах.Основним завданням було дуже коротко, лаконічно, послідовно, повно представити сайт, і пояснити для чого існують на них ті чи інші рубрики. Було представлено членів комісії: ректор,доктор педагогічних наук Осадчий Іван Григорович,перший проректор Академії,кандидат педагогічних наукБендерець Наталія Миколаївна,проректор Академії,кандидат педагогічних наукДем’яненкоОлена Олександрівна,завідувач відділуметодики викладання інформатики та обчислювальної техніки АкадеміїФедорчук Валерій Анатолієвич, завідувач лабораторії інформаційних технологій навчання Академії Ткач Віталій Анатолійович,завідувач відділу дистанційного навчання Академії Борбіт Алла Вікторівна,завідувач відділу неперервної освіти та сертифікації АкадеміїПаливода Інна Павлівна,методист відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства Гудима Володимир Миколайович,директор Білоцерківської СЗОШ І-ІІІ ступенів №12з поглибленим вивченням інформаційних технологійВітюк Олексій Панасович та інші.Захід пройшов в доброзичливій, творчій атмосфері . Після того, як виступили всі представники від закладів освіти, члени журі вийшли в окрему кімнату для прийняття остаточного рішення. Згодом було оголошено імена переможців. Особливо приємно, що переможцем уНомінації «Web-сайти ліцеїв, гімназій, спеціалізованих шкіл, навчально-виховних комплексів» визнано:Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІст №1 імені А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області»- http://obukhivsch1.ucoz.ua. Сайт було засновано 10 жовтня 2011 року. І ось цього року його було визнано найкращим середWeb-сайтів ліцеїв, гімназій, спеціалізованих шкіл, навчально-виховних комплексівКиївської області. Щиро вітаємо адміністацію навчального закладу, всіх тих, хто розвивав сайт та наповнював його власними матеріалами, окремо аміністратора та автора сайту Шевченко Анатолія Петровича! Бажаемо нових цікавих проектів, творчих успіхів та натхнення.
Кiлькiсть переглядiв: 1857

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.